Day one!

25 maart 2019 - Pelagićevo, Bosnië en Herzegovina

Na een goede nacht geslapen te hebben ging vanochtend de wekker al vroeg. Om 06.30. Even rustig wakker worden en daarna om 07.00 naar het ontbijt.
Vandaag is de eerste klusdag. Ook heeft mijn werkgroepje activiteitendag (Dachten we). De directrice had geen planning gemaakt dus dat ging helaas niet door waarschijnlijk morgen wel.
Toen we binnen kwamen in de school werden we opgewacht door heel veel kinderen. Super lief!
Tussen het werken door kwamen de daperste kindjes ook met ons kletsen.
De dagen zien er als volgt uit. Rond half 7 gaat de wekker, dan kunnen van 07.00 tot 08.00 ontbijten. Daarna vertrekt om 08.00 de bus naar school. En vervolgens zitten we van 08.00 tot 16.00 op school.
De bus terug vertrekt ook om 16.00 weer naar het hotel.
De avonden die we hebben zijn voor ons vrije tijd.
De school ziet er vanaf de buitenkant heel goed uit. Maar de binnenkant kon wel een likkie verf gebruiken 😜.
Mijn werkgroepje heeft de opdracht gekregen om de half op te knappen waar de mensen binnenkomen. Vandaag zijn we al erg ver gekomen.
Om 12.00 hadden we even pauze en kregen we een broodje van het huis. Tussendoor mochten we ook wel af en toe drinken pakken. Omdat we hard hadden doorgewerkt waren we ook eerder klaar dus hebben we even lekker buiten gezeten. Daar hebben we veel dierlijke freunden gemaakt.
Om 16.00 was het gedaan met de pret en ging we terug naar het hotel. Even lekker opgefrist en gechilld en om 18.00 was het weer tijd om te gaan dineren. Vanavond doen we het weer rustig aan en gaan we met z'n alle spelletjes doen in het restaurant.
Maar we maken het niet al te laat.

1. Ingrid v/d Wetering:
    25 maart 2019
    Goed bezig. Dit is een ervaring die je nooit meer vergeet!