On the road!!

24 maart 2019 - Pelagićevo, Bosnië en Herzegovina

Dag 2: 24-03-2019
Zoooooo en we rijden. Holy moly en wat duurde het lang. Maar toch goed te doen met gezellige meiden in de bus. Rond 01.00 vielen de eerste mensen in slaap.
Het in slaap komen was het ergste van allemaal. Ik heb 1 uurtje geslapen op de grond in het gangpad van de bus en nog wat gedut in de stoel. Omdat we met 31 mensen in de bus zitten zit iedereen 2 a 2 in de bus en daardoor heb je niet veel ruimte. Vrij vervelend. Om de 2 a 3 uur hielden we een plaspauze en dat was ook wel nodig.
Het was ook leuk om tijdens de tussenstops de andere groep te zien en hun verhalen te horen.
Onderweg zijn we langs iets van ongeveer 100 maccies gekomen waar we overgens niet een keer gestopt hebben. Wel stopten we bij tankstations, maar dat eten was niet heel lekker.
Ter voorbereiding voor de reis heb ik 20 films gedownload. Halverwege de reis wilde ik de eerste film kijken en je raad het al. Mijn app start niet op zonder server dussssss no films for me 😐.
Maar gelukkig werd er genoeg muziek afgespeeld dus ik hoef me niet te vervelen.
In kroatië hebben we een kleine tussenstop gehad voor paspoortcontrole. Verder is de reis helemaal goed gegaan is de aankomst tijd zelfs vervroegt. In plaats van 18.00 is het 15.00 geworden. Onderweg hebben we niet veel meer gezien dan groen. Bomen, weilanden, heuvels/bergen en af en toe wat huisjes her en der. Naar mate we dichterbij bij Bosnië kwamen hoe bevolkter het werd. Owja en een skônne trekker 😜.
Het is in Gradaçac vandaag super lekker weer, ongeveer 23 graden met volle zon!
Ik ben alleen niet heel slim geweest.
Ik dacht dat we onze flesjes onderweg wel zouden kunnen vullen maar dat kon dus niet want we vertrouwde het water niet helemaal 😂. 24 uur met 2 flesjes is dus eigenlijk te weinig. Maar hoef daarom dus ook minder vaak te plassen 👍.
De kamers in het hotel zijn echt superrrrrrr mooi en luxe. 😍😍 En slapen in een bed kan nooit erger zijn dan op de grond 👍.
Wat er op het menu staat voor vandaag is spagetti waar ik toch wel heel veel zin in heb. Normaal eten.
Verder is de planning dat we vanavond lekker gaan chillen bij het hotel en misschien kunnen we zelfs voetbal kijken. Maar vooral op tijd naar bed en wat slaap inhalen 😴.

1. Imke:
    24 maart 2019