Time fly's when your having fun!

26 maart 2019 - Pelagićevo, Bosnië en Herzegovina

Dag 4: 26-03-2019

Dag 4 gaat van start met een lekkere kom muslie en niet zo'n heel lekker weer in tegenstelling tot gister. Hetzelfde ochtend ritueel en terug naar dezelfde school.
Vandaag heeft mijn groepje de bovenkant van de muren afgemaakt en hebben we decoraties op de muren getekend. Einde middag hebben we de decoraties ook al een beetje kunnen schilderen.
En vandaag hebben activiteiten met de kinderen gedaan. Super leeukkk!! De kinderen waren super lief en schattig. Iedereen gaf je een knuffel en wilde je naam weten, heel leuk! Wij hadden de tijd van half 11 tot kwart over 11 om de kinderen te vermaken. De activiteiten die we voorbereid hadden waren stoepkrijten, 3 is te veel, tikkertje en annemaria koekkoek. Met ons gebrekkig Engels hebben we het zo goed mogelijk uitgelegd en met succes! 👍💪 De kinderen kunnen hier ook best wel heel goed Engels. Sommige ook niet maar daar hebben we minivertalers voor.
Daarna zijn we weer even aan de gang gegaan en daarna gingen we lunchen.
Om 14.50 waren 10 mensen uitgenodigd om een engelse les mee te volgen. Onderandere ik. Maar uiteindelijk bleek het niet echt een engelse les te zijn. De lerares vertelde dat een aantal kinderen vragen hadden voorbereid om ons en ons land beter te leren kennen. De kinderen waren heel enthausiast en hadden heel veel vragen.
Vanavond eten we kippie. Hopelijk is de kip net zo lekker als in Nederland 🙏.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Imke:
    26 maart 2019
    Aaah kei leuk! Veel plezier nog meidd!
  2. Ingrid:
    26 maart 2019
    Leuk zo elke dag die verhalen te lezen! Kijk er elke avond naar uit! Geniet er nog van!!!😄👍🇹🇰