Last day! 🇧🇦

28 maart 2019 - Pelagićevo, Bosnië en Herzegovina

Dag 6: 28-03-2019
En de laatste dag is alweer voorbij. Vanochtend om 07.00 uur ging de wekker om optijd bij het ontbijtbuffet te zijn. Om 07.45 uur hebben we even alle spulletjes ingelaaien die we hier laten voor de school en het ziekenhuis. Om 08.00 vertrokken we naar de school.
Vandaag hebben we de decoraties voor op de muren afgemaakt. Dat was een rotklus. Maar wel leuk 😂. Door alle groeven en kleine gaatjes in de muren was het lastig om alles goed te laten dekken. Maar na zwoegen en zweten is het gelukt.
Om 12.00 konden we gaan lunchen. We zijn toen lekker buiten gaan zitten want het was vandaag prachtig weer!
De middag is rustig verlopen. We hebben nog met wat kinderen gespeeld en lekker gechilld buiten.
De directrice had voor ons een "afscheidsfeest" georganiseerd om 15.00 uur. Er is een mooie poster gemaakt en de kinderen hadden allemaal een afscheidskaart gemaakt.
Het afscheid viel zwaar bij de kinderen. Maar ook de directrice pinkte wat traantjes weg.
Ook leerde 2 meisjes ons een traditionele dans van Bosnië. Dat was heel leuk!
Daarna was het toch echt tijd om te gaan en stapte we de bus in. Natuurlijk nog even houdoe en bedankt gezongen maar daarna reden we weg.
Om 16.00 reden nog even langs een hele grote supermarkt genaamd hipermarket. Hier verkochten ze letterlijk ALLES. Van banken tot eten en van fietsen tot pannen.
Om half 5 gingen we terug naar het hotel. Nog even snel opfrissen want om 18.00 uur gaan we eten.
Iedere avond om 20.00 evalueren we dag even met z'n alle.
Vanavond om 21.00 uur begint de bonte avond en ik ben heel benieuwd wat daar op ons te wachten staat.
We maken het niet al te laat want morgen om 07.00 moeten we al aan het ontbijt zitten. Om 08.00 vertrekt de bus morgen en dan zit er weer een lange reis op ons te wachten. Dit is daarom ook mijn laatste blog want morgen gaat er niks spannends meer gebeuren...
De verwachte aankomsttijd is 07.00 uur 's morgens op zaterdag. Maar waarschijnlijk zijn we er wel iets eerder.
Het avontuur zit erop en had het absoluut niet willen missen! Het was een ervaring om nooit meer te vergeten. 🇧🇦
HOUDOE EN BEDANKT!

1. Ingrid v/d Wetering:
    28 maart 2019
    Supermooie tekeningen. Goed gedaan. Goede reis terug!